torsdag 26 februari 2015

Krokben och regler

På grund av en regeländring så får min utbildning ett snöpligt slut.  Jag får inte längre skriva examensarbete i företagsekonomi som fristående student så helt plötsligt kommer jag inte kunna få en examen.  Och alltså försvann min största motivation för att fortsätta läsa när jag egentligen är väldigt skoltrött.

Denna regeländring skedde 2013 men det är inget som kommuniserats utan jag fick reda på detta  när jag bad syon om hjälp för jag hittade inte en kurs i kursutbudet och skulle kolla om den bytt namn eller så.

Det mest störande är att jag 2013 hade kontakt med samma syo och hon redan då sa sök ett program som enda svar på mina frågor.  Inte ett ord om skälet till  varför eller nåt.  Efter det har jag alltså läst på heltid med fulla lån mot en examen som nu inte kommer bli verklighet.

De 75000kr hade jag kunnat ha mycket mer kul för!

Dåligt informerat och nonchalant behandlat av högskolan!

Nu orkar jag inte bråka med inkompetenta syo konsulenter mera!

Detta måste få en lösning fort för den ökända väggen närmar sig med stora hotfulla kliv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar